Kaip daugiau judėti šią žiemą?

Žiemą judėti ir šiaip sunkiau, bet šią turime sunkinančias aplinkybes: karantinas, darbas iš namų, prekes pristato kurjeriai ir t.t. Reikia įdėti pastangų, netgi, kad judėtume tiek pat, kiek praeitą žiemą. Mane judėti motyvuoja išmanioji apyrankė: vis pasižiūriu, kiek gi čia tų žingsnių nuėjau. Įprastomis karantino dienomis jų būna 5-7 tūkstančiai, savaitgaliais daugiau. Šiame blogo įraše pasidalinsiu programėlėmis, nuorodomis ir idėjomis, kas man padeda judėti daugiau.


Sportas namuose


Internete gausu įvairių nemokamų ir mokamų treniruočių, sporto planų. Šiuo metu praktikuoju jogos ir kardio treniruotes. Gruodžio mėnesį praėjau 30 dienų rytinių jogos treniruočių kursą ir vėl jį kartoju. Tai nemokamos 10 min. treniruotės Yoga with Kassandra. Galima užsiprenumeruoti, kad siųstų treniruotes kasdien kaip priminimą (taip dariau aš). Jei užsiprenumeruosite, turėkite omenyje, jog trenerė kanadietė ir dėl laiko skirtumo laiškus greičiausiai atsiųs iš vakaro. Taip pat galite tiesiog nueiti į Youtube. Ši trenerė savo kanale turi ir nemažai kitų nemokamų jogos treniruočių. Pastebėjau, jog šios trumpos treniruotės kasryt man padėjo atsikratyti nugaros skausmo, kurį anksčiau jausdavau. Pratimai skiriasi, bet daug dėmesio skiriama nugarai.


Dar viena mano mėgstama trenerė amerikietė Adriene, kuri turi daugybę nemokamų treniruočių ir 30 dienų treniruočių programą. Video galite rasti Yoga with Adriene tinklapyje arba jos Youtube kanale. Šios trenerės siūlomus pratimus kartas nuo karto darau jau gal metus ar daugiau. Ji, kaip ir Kassandra, labai aiškiai pasako ir parodo kaip daryti pratimus, dažnai jie su meditacijos pertraukėlėmis. Labai rekomenduoju, jei norisi atsipalaiduoti ir nusiraminti.


Joga puiku, bet raumenims, širdžiai reikia ir kardio ar jėgos pratimų. Šiuos su vyru randame Fitness Blender puslapyje. Jie turi patogų filtravimą, pagal kurį galima atsirinkti, ko tau tą dieną labiausiai reikia: pagal trukmę, sporto pobūdį, sunkumą, trenerį. Galima pasirinkti ir ar mokamų/nemokamų treniruočių norite. Dauguma pratimų nereikalauja jokio sportinio inventoriaus, patogu sportuoti namuose. Taip pat treneriai paaiškina, kaip daryti kiekvieną kardio pratimą, jei saugote kelių sąnarius (low impact).


Sportas lauke


Šiuo metu sportuoti lauke gana sudėtinga, ypač kai pasninga, pašąla. Neseniai su vyru atradome naują sportinę veiklą, kuri tinkama, net kai pasnigę. Tai Lietuvoje populiarėjantis žaidimas Diskogolfas. Žaidimą galima žaisti bet kokio fizinio pasirengimo žmonėms.Tai žaidimas, panašus į golfą, tik metami diskai į specialius krepšius. Daugiau apie šį žaidimą galite pasiskaityti Discogolf lietuviškame puslapyje. Taip pat šiame puslapyje rasite ir parkus visoje Lietuvoje, kurie atviri norintiems žaisti diskogolfą. Nors taisyklėse rašoma, jog paprastai žaidžiama grupėmis 3-5 žaidėjai (dažniausiai - 4), dėl karantino žaidžiame dviese ir puikiai pavyksta!


Žygiai ir pasivaikščiojimai


Tai viena mėgstamiausių mano veiklų. Į lauką pasivaikščioti po parką išeiname kasdien, bet į ilgesnius žygius, kaip ir daugelis išsiruošiame tik savaitgalį. Pastarąją žiemą pažintiniai takai, parkai įgauna naują vertę daugeliui. Net įprastą šaltą savaitgalį žmonės būriais traukia pasivaikščioti po gamtą. Kurgi rasti dar nematytas pasivaikščiojimų vietas? Naudojame programėlę Moments Map, kurioje jau ir dabar nemokamai galima rasti maršrutų pritaikytų pasižiūrėti telefone ar kompiuteryje, o esamuoju laiku ir sekti telefono programėlėje. Programėlėje jau yra ir 100km Takas aplink Vilnių, sudarytas Vilniaus turizmo informacijos centro.


profile.png

Labas, aš Eglė!

Odė daržovėms - tai geros savijautos blogas apie subalansuotą mitybą ir sveiką gyvenimo būdą

Daugiau >>