profile.png

Mano pažintis su maisto gaminimu prasidėjo paauglystėje. Tuo metu man tai atrodė kaip darbas, kurį uždavė tėvai - išvirti pietums sriubą. Aš prieštaraudama sakydavau, kad dabar ne tie laikai, jog moteris prie puodų turi stovėti ir susirasiu vyrą, kuris nesitikės, jog aš visuomet jam gaminsiu valgyti. Ir, tiesą pasakius, mano paauglystės noras tam tikra prasme išsipildė. Mano vyras nėra išrankus maistui ir gali valgyti beveik bet ką. Dažnai nori, kad mažiau laiko praleisčiau virtuvėje.

 

Bet bet bet...Maisto gaminimas man dabar reiškia labai daug! Man tai yra meditacija, poilsis, meilės sau ir kitiems išraiška. Tuo pačiu tai yra ir iššūkis ar eksperimentas!

 

Apie blogą galvojau kelerius metus, tačiau vis atidėdavau dienoms „kai turėsiu daugiau laiko“. Ryžausi kurti, kai išsikrausčiau gyventi į Angliją. Nusprendžiau rašyti blogą anglų kalba, pavadinau jį „Lucky Garlic“. Londonas buvo fantastiškas miestas atrasti naujus skonius, produktus, derinius! Tai įkvėpė mane eksperimentuoti, kurti receptų idėjas.

 

Rašydama angliškai supratau, jog neatskleidžiu savęs 100% ir nuo to kenčia blogo kokybė. Taip pat su antra puse nusprendėme grįžti gyventi į Lietuvą. Tai paskatino naujo lietuviško blogo „Odė daržovėms“ atsiradimą. Mano maisto filosofija bloge paremta knygomis ir moksliniais šaltiniais, bei nuojauta. Įkvėpimo semiuosi iš buvusių kelionių, restoranų, maisto parduotuvių, soc. tinklų. 

 

Dauguma mano gaminamų patiekalų yra iš daržovių, nors nesu vegetarė. Pastaruosius kelis mėnesius praktikuoju taisyklę, jog valgau mėsą ir žuvį tik kartą ar du per savaitę. Ši idėja pagrįsta tuo, jog valgant daug mėsos organizme atsiranda disbalansas. Organizmas tampa labiau rūgštinis, jame atsiranda daug Omega 6 riebalų. Ne paslaptis, mėsai užauginti naudojami antibiotikai. Žuvyje randama metalų, plastiko.  Didelis mėsos ir žuvies vartojimas turi neigiamą poveikį mūsų savijautai ir skatina lėtines ligas. Tuo tarpu daržovės, priešingai - padeda atstatyti organizmo balansą. Jos padeda palaikyti organizmą šarminį, turi daugybę mineralų, vitaminų, antioksidantų.

 

Vegetarė nesu ir bent kol kas neketinu tapti, nes mityboje visiškai be mėsos ir žuvies gali pritrūkti mums labai reikalingų baltymų, kuriuos sunku kompensuoti daržovėmis, ankštiniais augalais, kiaušiniais. Tik žinoma geriau rinktis ekologiškai, geromis sąlygomis užaugintą maistą. Mano bloge dauguma receptų bus ne tik iš daržovių, tačiau ir iš žuvies bei mėsos.